مقالات ارسالی برای نشریه، پیش از انتشار با استفاده از سامانۀ «سمیم نور» مشابهتیابی خواهند شد. در صورت وجود همانندی غیرموجه، مقاله در هر مرحله (حتی پس از صفحهآرایی) برای بازبینی و اصلاح به نویسنده مسئول ارجاع داده میشود. شایان ذکر است مقالاتی که محتوای آنها مصداق سرقت علمی یا ادبی تشخیص داده شوند از روند داوری و انتشار حذف میشوند.
دوماهنامه علمی مطالعات کاربردی در علوم مدیریت و توسعه:
سال پنجم، شماره 3 (پیاپی: 23)، تیر 99
برای مطالعه عناوین مقالات و دریافت فایل کامل این شماره ادامه مطلب را مشاهده نمایید.
فهرست مقالات
عنـوان مقـاله
صفحه
رابطه شکست خدمات و احیاء خدمات با وفاداری مشتریان
1
حسین وظیفه دوست، حامد پوررضا
نقش مهارتهای ارتباطی در ارتقای عملکرد مدیران؛ موردمطالعه: مدیران ارشد و میانی دانشگاه پیام نور
9
فرحناز مصطفوی کهنگی، فاطمه قادیان
بررسی موانع فراروی کاربست نظام مدیریت دانش
25
رویا بازیاری، بهمن خسرویپور
اثر تعدیلکنندگی کیفیت حسابرسی و تحلیلگران مالی بر خوانایی گزارشگری مالی و هزینههای نمایندگی در شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
33
محمد محمدی، حمزه عنبری
مطالعه کاربرد سبک مدیریت اسلامی بر اداره، سازمانهای دولتی و خصوصی
47
رحمان مولودپورنیا
کسب سرمایه اجتماعی بواسطه رضایت از خدمات مدیریت شهری با تاکید برحق نظارت شهروندی
55
مهرشاد الله ویردی
برای دریافت نشریه روی تصویر زیر کلیک کنید:
تلفن: 02634347678
همراه: 09905980206
آدرس: کرج، بلوار باغستان، گلستان12، پلاک28، واحد 2
Shij.journals@gmail.com
پاسخگویی تلفنی:
شنبه تا چهارشنبه ساعت 9:30 تا 12:30
خارج از این ساعات پیام با شماره 09905980206: