تلفن: 02634347678
همراه: 09905980206
نشانی تحریریه: کرج، بلوار باغستان، گلستان12، پلاک28، واحد 2
Shij.journals@gmail.com
پاسخگویی تلفنی:
شنبه تا چهارشنبه ساعت 9:30 تا 12:30
خارج از این ساعات پیام با شماره 09905980206:
عضو هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبائی
عضو هیئت علمی دانشگاه تبریز
عضو هیئت علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان
عضو هیئت علمی دانشگاه شیراز
عضو هیات علمی دانشگاه شیراز
عضو هیات علمی دانشگاه رازی کرمانشاه
عضو هیئت علمی موسسه مطبوعاتی شباک
فصلنامه علمی تخصصی مطالعات کاربردی در علوم اجتماعی و جامعه شناسی
سال ششم، شماره 5 (پیاپی: 27)، زمستان 1402
برای مطالعه عناوین مقالات و دریافت فایل کامل این شماره ادامه مطلب را مشاهده نمایید
فهرست مقالات
عنـوان مقـاله
صفحه
مقالات
تحلیلی بر تاثیر مشارکت مردمی در مدیریت بهینه مخاطرات طبیعی؛ مطالعه موردی: منطقه 14 تهران
1
دریافت مقالات
محمدرضا زندمقدم، اعظم مُلائی
ذائقه و سبک زندگی؛ فرآوردههای میدان، عادتواره و تمایز؛ براساس آراء و اندیشههای پی یر بوردیو
9
سیدمحمدجواد گرجی
جریان شناسی نخبگانی در ایران معاصر؛ مطالعه موردی دورۀ قاجار
23
رضا پریزاد، امیر هادیمنش
طراحی مرکز یادگیری نقش موسیقی در تدریس درس فارسی و ارتباط با پیشرفت تحصیلی دانشآموزان پایه سوم ابتدایی شهرستان رودان در سال تحصیلی 1401-1400
33
صمداله سیاحی، سکینه سالاری
تبیین رابطه بین بازیهای رایانهای و خشونت و افت تحصیلی دانشآموزان پسر متوسطه اول شهر قم
39
مهناز جلیلی، علی علی بابایی
نقش آموزش و پرورش فرهنگی در توسعه شخصیت دانشآموزان؛ مطالعه موردی دانشآموزان دختر متوسطه شهر یزد
51
زهرا سعید، فرشاد قاسمی
اثربخشی آموزش ذهن آگاهی بر خودکارآمدی دانش آموزان دختر
57
طیبه طاهرزاده، حدیث ملک نژاد، سکینه ملک نژاد
بررسی نقش شیوه یادگیری مشارکتی در درس درک و بیان معماری بر ارتقا خلاقیت دانشجویان
63
مهدی الکایی بهجتی
تأثیر آموزش مهارتهای فرزندپروری در بهبود مشکلات رفتاری و سازگاری اجتماعی کودکان
73
اصغرتنبا
مقالات ارسالی برای نشریه، پیش از انتشار با استفاده از سامانۀ «سمیم نور» مشابهتیابی خواهند شد. در صورت وجود همانندی غیرموجه، مقاله در هر مرحله (حتی پس از صفحهآرایی) برای بازبینی و اصلاح به نویسنده مسئول ارجاع داده میشود. شایان ذکر است مقالاتی که محتوای آنها مصداق سرقت علمی یا ادبی تشخیص داده شوند از روند داوری و انتشار حذف میشوند.